2012. augusztus 6., hétfő

# 389. A tufánál és a kőszénfejtőnél

Márkkal és Minával kitaláltuk, hogy megint kimegyünk a tufához. Marha jó ötlet volt a 35 fok melegbe kimászni az erdőbe, hegynek xd Útközben Márk vett fagyit *q* Már rég fagyiztam XD
Aztán most egy másik úton indultunk el és kemény fél óra alatt kiértünk. A múltkor meg sokkal hosszabb úton mentünk -.-" Mivel rohadt meleg volt a tufánál most nem üldögéltünk sokat, mert pont oda sütött a nap, csak lepihentünk egy kicsit. Ha és elhitettem velük, hogy látok egy majmot XDD Ültek, én meg elmentem ilyen bokros szakadékos részhez és mondtam hogy AZTAKURVA OTT EGY MAJOM A MÁSIK OLDALON!NEMHISZEM EL! HOGY KERÜLT EZ IDE??! XDDD Ők meg HOL HOL?? mondom Gyorsan add oda a kamerát, mert észrevett és most figyel, hátralépett, gyorsaaaaaaaaaan hagyj vegyem fel!! XD Hát bazdmeg és ott lestek megszeppenve, aztán majd betojtam a röhögéstől hogy elhitték XDDD
Tovább mentünk, a tufától följebb van egy régi elhagyatott kőszénfejtő, oda akartam elmenni már a legutóbbi túrakor is. Még úgy 6-8 éve oda járkáltam Handóval biciklivel, még az oldalán is mászkáltunk, meg még dolgoztak is ott, de már rég nincs ott senki. A növényzet is ellepte, meg a közepén kialakult egy kisebb tavacska is. Így néz ki:
Megakartam mutatni Márkéknak, mert még nem voltam ott velük. Közben Mina fotókat csinált.
A legértelmesebb fej amit valaha láttam XD :
A Túlélés Törvényei sorozat új évadának képkockái XDD
Először nem voltam benne biztos merre is kell menni, sőt le is kanyarodtam oldalra, de kiderült , hogy csak végig kellett volna menni csak az úton XD na mindegy, tök jól nézett ki a hely még most is, Mina először félt a szélére menni xd Aztán volt egy ilyen kis előre ugró rész, ahonnan belehetett látni az egész helyet, szép volt, csak kár hogy tériszonyom van amúgy XD
Márk felhívta anyját valamiért és átbaszta XD Belekiabált a telefonba gyorsan hogy "MÁRK BELEESETT A TÓBA!" én vagy 5 méterrel álltam messze tőle de oda hallottam hogy beleszól a muterja aggódóan hogy "MICSODAAAAAAAAAA?" XDD Ekkora szemétséget XD
Elszívtak a többiek egy szál cigit, pihentünk, én közben felbontottam a sörömet is, mert vittem egyet magammal. Ez a kép meg kilövés előtt készült :
Visszafelé menet találgattunk hogy milyen képeket csináljunk. Egy csomó ötlet eszembe jutott, de Márk baszott megcsinálni xd Mindegy én csináltam egy ilyet, ha elforgatom akkor olyan, mintha én másznék a fán felfelé XD
Ez meg tök jó mohás WC- volt XDDDD Vagy egy igazi trón XD
Tök gyorsan be is értünk, miközben Mina zenéltette a telóról a szar számokat XD
Aztán rávettük Márkot, hogy igyunk még meg egy sört a Bohémba :D Ami sikerült is :DD
Útközben hívott anyám, mondta Márk fogadjunk nem-e merem átbaszni XD Tudom szemétség volt de megcsináltam XD
- Helló, na hol vagy már?
-Kórházba...
-Kórházba???Mert??
-Márknak kiment a bokája ahogy mentünk a tufához
- Na hogy az a fdknfdsjfgnds
-Csak vicceltem!XD
-Ha hazajössz nagyon fogsz kapni
XDDDDDDDD
Összességében ennyi, baibai~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése